Lyžařský výcvik – Pec pod Sněžkou 2024

1. den – A máme tady první krátkou zprávu od našich lyžařů🎿 Dnes začátečníci jeli skibusem na sjezdovku a zkoušeli první „kroky“ na lyžích. Ostatní lyžaři přišli procházkou za nimi a společně se prošli zpět na hotel. Večeři jedli všichni, výborný vývar s nudlemi, smažák s bramborem a tatarkou, dezert vanilková zmrzlina. Večerka ve 21.30 hod. 😘 A zítra začne ⛷️!

2. den – Pec pod Sněžkou hlásí😍:
Lyže celý den, dopoledne 1. a 2. družstvo na svahu nad Pecí a 3. a 4. na základně v Peci… a to hlavní – odpoledne už všichni sami sjeli sjezdovku⛷️ máme tu pás, takže nácvik na kotvě bude zítra👍
Snídaně byla opravdu hojná, švédský stůl, oběd borůvkové knedlíky a večer kuřecí směs s rýži, dezert pudink. Dnes vylepšenou o odpolední svačinu v podobě domácí pomazánky s chlebem😆

3. denA máme tu dnešní zprávy z Pece pod Sněžkou❄️
Hlásíme další pokroky 💪! Všech našich 42 dětí se sešlo jako hejno světlušek na jedné sjezdovce. 1. družstvo se vzorně postaralo o nové lyžaře ze 4. družstva a dělalo jim parťáky na kotvě. Na konci dne už všichni zvládli sjezdovku Kladenku.⛷️
Zítra nás čeká klidový den.
Jídlo opět super. Oběd hamburská kýta s rýží, k večeři bramborová kaše s řízkem a domácí buchta. 🧁
Začaly se bodovat pokoje 🤕 a k malému překvapení všech dospělých bylo všude čisto a uklizeno.☺️😇😲

4. den – Dnes, den třetí – odpočinkový, děti byly rozděleny na dvě skupiny. Střídavě absolvovaly výcvik na běžkách a pěší výlet po Peci pod Sněžkou. Běžkaři se přesunuli skibusem do Jánských Lázní, odtud kabinkovou lanovkou na Černou horu a z té už vyrazili po svých ⛷️ zpět do Pece. Druhá skupina vyrazila z hotelu po turistické trase směr dolní stanice lanovky na Růžovou horu a naučným okruhem, s „odborným“ výkladem o zajímavostech Krkonoš, se vrátila zpět na základnu. Všichni jsou zdraví, spokojení a veselí 😂😜🤣

5. den – Zdravíme z Pece pod Sněžkou!❤️ Dnes nás lehce zradilo počasí🌧️ vstávali jsme do mlhavého rána, ale to nás neodradilo 💪 vyjeli jsme na kopce a celé dopoledne lyžovali ⛷️ Po chutném obědě🍜🟰špagety a krátkém odpočinku, jsme opět vyrazili na sjezdovky. Večer jsme si s chutí dali pečené kuře s bramborem a výborné tiramisu👍a hned poté nás přišla navštívit a poučit HORSKÁ SLUŽBA 🤦🏻‍♀️🏔️ nyní si děti užívají zasloužené osobní volno a sledují ⚽ derby!

Tento příspěvek patří mezi Novinky. Uložte si trvalý odkaz.